статыстыка наведванняў
індэкс цытавання
|
План метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў
Пасяджэнне 1 (верасень)
Тэма: Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2022/2023 навучальным годзе
Мэта:
- азнаёміць класных кіраўнікоў з асноўнымі нарматыўнымі дакументамі на 2022/2023 навучальны год;
- давесці да ведама класных кіраўнікоў асноўныя накірункі выхаваўчай работы на новы навучальны год;
- вызначыць шэраг праблем, якія стаяць на шляху стварэння мадэлі сацыяльна паспяховай асобы ва ўстанове.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Пытанні для абмеркавання:
- Мэты, задачы і асноўныя накірункі выхаваўчай работы ва ўстанове на 2022/2023 навучальны год у адпаведнасці з метадычнымі рэкамендацыямі. (А. В. Грынкевіч)
- Асаблівасці арганізацыі і правядзення першага ўрока ў Дзень ведаў “Гістарычная памяць – дарога ў будучыню!”. (А. В. Грынкевіч)
- Абмеркаванне плана выхаваўчых мерапрыемстваў на 2022/2023 навучальны год. Змест дзейнасці класнага кіраўніка. (Н. Б. Варабей)
- Абмеркаванне і зацверджанне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2022/2023 навучальны год. (Н. Б. Варабей, А.В. Грынкевіч)
Літаратура:
- Инструктивно-методическое письмо “Особенности организации социальной, воспитательной и идеологической и работы в учреждениях общего среднего образования в 2022/2023 учебном году”
- Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік. Зборнік нарматыўных дакументаў. №6, 2012 г.
- Дереклеева, Н.И. Справочник классного руководителя/Н.И.Дереклеева. – М.: ВАКО, 2002.
- Конькова, Л.А., Лугайс, Н.Е. В помощь классному руководителю/ Л.А.Конькова, Н.Е.Лугайс. – Мн., 2007.
- Криволап, Н.С., Заводова, Т.Е., Минич, О.А. В помощь классному руководителю/Н.С.Криволап, Т.Е.Заводова, О.А.Минич. – Мн.: Красико-Принт, 2003.
Пасяджэнне 2 (лістапад)
Тэма: Узаемадзеянне класнага кіраўніка з сям’ёй у арганізацыі ідэалагічнага, грамадзянскага і патрыятычнага выхавання навучэнцаў
Мэта:
- паказаць магчымасці выкарыстання сучасных педагічных тэхналогій ў арганізацыі і правядзенні выхаваўчай работы;
- павышаць педагагічную кампетэнтнасць класнага кіраўніка пры выкарыстанні новых тэхналогій выхаваўчага працэсу;
- абмяняцца вопытам работы класных кіраўнікоў па захаванні здароўя навучэнцаў.
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пытанні для абмеркавання:
- Узаемадзеяяне з сям’ёй ў арганізацыі ідэалагічнага, грамадзянскага і патрыятычнага выхавання. (Н. Б. Варабей)
- Калектыўныя і індывідуальныя формы работы з навучэнцамі
(Ж. У. Крывашэева)
- Абмен педагагічным вопытам (Класныя кіраўнікі)
Літаратура:
- Воспитание нравственной личности в школе/ под ред. Профессора К.В.Гавриловец. – Мн.: ИВЦ Минфина, 2005. – 226 с.
- Кадол,В.Ф. Воспитание чести и достоинства у старшеклассников. – Мн.: Універсітэцкае, 1998. – 208 с.
- Карпюк,И.А. Воспитательная система школы/ И.А.Карпюк, М.Б.Чернова. – Мн.: Універсітэцкае, 2002. – 167 с.
- Программа воспитания детей и учащейся молодёжи в Республике Беларусь. Сборник нормативных документов. 2011/№23.
- ПРОГРАММА непрерывного воспитания детей и учащейся молодежи на 2021-2025 гг.(Постановление Министерства образования Республики Беларусь 31 декабря 2020 года № 312)
Пасяджэнне 3 (люты)
Тэма: Работа класнага кіраўніка па прафілактыцы шкодных звычак. Фарміраванне асноў адказных і бяспечных паводзін, культуры ЗЛЖ
Мэта:
- ствараць умовы для забеспячэння пераемнасці ў арганізацыі работы класнага кіраўніка з навучэнцамі па прафілактыцы шкодных звычак на ўсіх ступенях адукацыі;
- садзейнічаць актыўнаму ўкараненню інтэрактыўных форм работы з навучэнцамі і іх бацькамі па фарміраванні ў навучэнцаў здаровага ладу жыцця;
- удасканальваць методыку работы класных кіраўнікоў па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе ў святле сучасных патрабаванняў.
Форма правядзення: семінар-практыкум
Пытанні для абмеркавання:
- Сучасныя выхаваўчыя тэхналогіі і фарміраванне культуры здаровага ладу жыцця. (А. В. Грынкевіч)
- Роля класнага кіраўніка ў фарміраванні навыкаў здаровага ладу жыцця. (Н.Б.Варабей)
- Супрацоўніцтва сям’і, школы і соцыуму ў выхаванні здаровай гарманічнай асобы. (Н.Б.Леановіч)
Літаратура:
- Караковский В.А. Стать человеком. Общечеловеческие ценности – основа целостного учебно-воспитательного процесса – М, 1993г.
- Катович, Н.К. Формы и методы взаимодействия семьи и школы/Н.К.Катович, Т.П.Елисеева. – Минск: Нац. ин-т образования, 2011.
- Богословская В.С. Школа и семья: конструктивный диалог. Минск, 1998.
- Питание школьников.– Мн.:Издательство ООО “Красико-Принт”, 2003.
Пасяджэнне 4 (май)
Тэма: Вынікі работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год. Аналіз выхаваўчай работы
Мэта:
- падвесці вынікі работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год;
- азнаёміцца з работамі класных кіраўнікоў па тэмах самаадукацыі;
- вызначыць праблемы, якія патрабуюць рашэння ў новым навучальным годзе.
Форма правядзення: справаздача
Пытанні для абмеркавання:
- Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год. (Н.Б.Варабей)
- Справаздача класных кіраўнікоў па тэмах самаадукацыі. (Класныя кіраўнікі)
- Абмеркаванне прапанаванай інфармацыі, вызначэнне праблем, якія патрабуюць рашэння ў новым навучальным годзе. (Класныя кіраўнікі)
Школа рыхтуе нас да жыцця ў свеце, якога не існуе. (Альбер Камю)
|