New © Старагабская сярэдняя школа

 

XX

Изменение размера шрифта

Все современные браузеры позволяют изменять размер шрифта на странице сайта путем изменeния масштаба

В большинстве случаев для изменения масштаба воспользуйтесь комбинацией клавиш "Ctrl и +" или "Ctrl и -"

Так же можете использовать комбинацию "Ctrl и скролл"

Дополнительная информация доступна по ссылке https://support.google.com/chrome/answer/96810?hl=ru

БеларускiРусский

 

Государственное учреждение системы образования
Республики Беларусь

 

 

статистика посещений

Яндекс.Метрика

индекс цитирования

индекс цитирования

 

наш баннер

 

админ сайта

 

© copyright

 

New


 

  Пасяджэнне 1 (верасень)

 

Тэма: Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2022/2023 навучальным годзе

 

Мэта:

  • азнаёміць класных кіраўнікоў з асноўнымі нарматыўнымі дакументамі на 2022/2023 навучальны год;
  • давесці да ведама класных кіраўнікоў асноўныя накірункі выхаваўчай работы на новы навучальны год;
  • вызначыць шэраг праблем, якія стаяць на шляху стварэння мадэлі сацыяльна паспяховай асобы ва ўстанове.

 

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Мэты, задачы і асноўныя накірункі выхаваўчай работы ва ўстанове на 2022/2023 навучальны год у адпаведнасці з метадычнымі рэкамендацыямі. (А. В. Грынкевіч)
  2. Асаблівасці арганізацыі і правядзення першага ўрока ў Дзень ведаў “Гістарычная памяць – дарога ў будучыню!”. (А. В. Грынкевіч)
  3. Абмеркаванне плана выхаваўчых мерапрыемстваў на 2022/2023 навучальны год. Змест дзейнасці класнага кіраўніка. (Н. Б. Варабей)
  4. Абмеркаванне і зацверджанне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2022/2023 навучальны год. (Н. Б. Варабей, А.В. Грынкевіч)

 

Літаратура:

  1. Инструктивно-методическое письмо “Особенности организации социальной, воспитательной и идеологической и работы в учреждениях общего среднего образования в 2022/2023 учебном году”
  2. Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік. Зборнік нарматыўных дакументаў. №6, 2012 г.
  3. Дереклеева, Н.И. Справочник классного руководителя/Н.И.Дереклеева. – М.: ВАКО, 2002.
  4. Конькова, Л.А., Лугайс, Н.Е. В помощь классному руководителю/ Л.А.Конькова, Н.Е.Лугайс. – Мн., 2007.
  5. Криволап, Н.С., Заводова, Т.Е., Минич, О.А. В помощь классному руководителю/Н.С.Криволап, Т.Е.Заводова, О.А.Минич. – Мн.: Красико-Принт, 2003.

 

 

 

Пасяджэнне 2 (лістапад)

 

Тэма: Узаемадзеянне класнага кіраўніка з сям’ёй у арганізацыі ідэалагічнага, грамадзянскага і патрыятычнага выхавання навучэнцаў

 

Мэта:

  • паказаць магчымасці выкарыстання сучасных педагічных тэхналогій ў арганізацыі і правядзенні выхаваўчай работы;
  • павышаць педагагічную кампетэнтнасць класнага кіраўніка пры выкарыстанні новых тэхналогій выхаваўчага працэсу;
  • абмяняцца вопытам работы класных кіраўнікоў па захаванні здароўя навучэнцаў.

 

Форма правядзення: семінар-практыкум

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Узаемадзеяяне з сям’ёй ў арганізацыі ідэалагічнага, грамадзянскага і патрыятычнага выхавання. (Н. Б. Варабей)
  2. Калектыўныя і індывідуальныя формы работы з навучэнцамі
    (Ж. У. Крывашэева)
  3. Абмен педагагічным вопытам (Класныя кіраўнікі)

 

Літаратура:

  1. Воспитание нравственной личности в школе/ под ред. Профессора К.В.Гавриловец. – Мн.: ИВЦ Минфина, 2005. – 226 с.
  2. Кадол,В.Ф. Воспитание чести и достоинства у старшеклассников. – Мн.: Універсітэцкае, 1998. – 208 с.
  3. Карпюк,И.А. Воспитательная система школы/ И.А.Карпюк, М.Б.Чернова. – Мн.: Універсітэцкае, 2002. – 167 с.
  4. Программа воспитания детей и учащейся молодёжи в Республике Беларусь. Сборник нормативных документов. 2011/№23.
  5. ПРОГРАММА непрерывного воспитания детей и учащейся молодежи на 2021-2025 гг.(Постановление Министерства образования Республики Беларусь 31 декабря 2020 года № 312)

  

Пасяджэнне 3 (люты)

 

Тэма: Работа класнага кіраўніка па прафілактыцы шкодных звычак. Фарміраванне асноў адказных і бяспечных паводзін, культуры ЗЛЖ

 

Мэта:

  • ствараць умовы для забеспячэння пераемнасці ў арганізацыі работы класнага кіраўніка з навучэнцамі па прафілактыцы шкодных звычак на ўсіх ступенях адукацыі;
  • садзейнічаць актыўнаму ўкараненню інтэрактыўных форм работы з навучэнцамі і іх бацькамі па фарміраванні ў навучэнцаў здаровага ладу жыцця;
  • удасканальваць методыку работы класных кіраўнікоў па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе ў святле сучасных патрабаванняў.

 

Форма правядзення: семінар-практыкум

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Сучасныя выхаваўчыя тэхналогіі і фарміраванне культуры здаровага ладу жыцця. (А. В. Грынкевіч)
  2. Роля класнага кіраўніка ў фарміраванні навыкаў здаровага ладу жыцця. (Н.Б.Варабей)
  3. Супрацоўніцтва сям’і, школы і соцыуму ў выхаванні здаровай гарманічнай асобы. (Н.Б.Леановіч)

 

Літаратура:

  1. Караковский В.А. Стать человеком. Общечеловеческие ценности – основа целостного учебно-воспитательного процесса – М, 1993г.
  2. Катович, Н.К. Формы и методы взаимодействия семьи и школы/Н.К.Катович, Т.П.Елисеева. – Минск: Нац. ин-т образования, 2011.
  3. Богословская В.С. Школа и семья: конструктивный диалог. Минск, 1998.
  4. Питание школьников.– Мн.:Издательство ООО “Красико-Принт”, 2003.

 

 

 

Пасяджэнне 4 (май)

 

Тэма: Вынікі работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год. Аналіз выхаваўчай работы

 

Мэта:

  • падвесці вынікі работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год;
  • азнаёміцца з работамі класных кіраўнікоў па тэмах самаадукацыі;
  • вызначыць праблемы, якія патрабуюць рашэння ў новым навучальным годзе.

 

Форма правядзення: справаздача

 

Пытанні для абмеркавання:

  1. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2022/2023 навучальны год. (Н.Б.Варабей)
  2. Справаздача класных кіраўнікоў па тэмах самаадукацыі. (Класныя кіраўнікі)
  3. Абмеркаванне прапанаванай інфармацыі, вызначэнне праблем, якія патрабуюць рашэння ў новым навучальным годзе. (Класныя кіраўнікі)

 

 

 

 


 

        stgaby@myadel.gov.by

       +375 17 97 21359

 

Самоучка: школьник, родители которого не делают за него уроки.(Сенека)